Malgradu a crisa di coronavirus

L'Automechanika Shanghai hè l'avvenimentu più impurtante di l'industria automobilistica in Cina.Malgradu a crisa di u virus corona, Automechanika Shanghai hè custante nantu à u calendariu di a fiera.Più di 140 nazioni è più di 6000 cumpagnie prisentanu serviziu trà 2 è 5thDicembre.Hè fattu ogni annu è mostra tutti l'elementi di l'industria di l'automobile cumpresi pezzi di ricambio, riparazione, elettronica è sistemi, accessori è tuning, riciclamentu, eliminazione è serviziu.

Zhejiang Winray Digital Tech Co., Ltd.hè a filiale di Haiyan Jiaye Machinery Tools Co., Ltd Semu prufessiunali pruducia autoparts, cum'èmartinetto idraulico per bottigliaè u piattu,presa di forbici,Jack sta, stampa di buttrega, gru di negozio... Producemu ancu tipi di riparazioni di u mutore, cum'è u cric di elevazione di motocicletta, supportu di supportu di motocicletta, è tavola elevatrice.A causa di covid 19, i nostri ordini per a riparazione di i mutori aumentanu di 200% cà l'annu passatu.

U stand di a nostra cumpagnia hè 5.2N34.Benvenuti à visità u nostru stand.Vi daremu analisi prufessiunale.Hè una bona occasione di cunversazione in faccia.


Tempu di Postu: Dec-03-2020