Jacks usati quandu a vittura hè perforata?

1, prima di usu deve verificà s'è i parti nurmali.
2, l 'usu di u rispettu strettu deve esse i paràmetri principali di i dispusitivi, ùn deve esse overload ultra-altu, o quandu l' altezza lifting o lifting tunnaghju più cà i dispusitivi di a cima di u cilindru sarà un oliu seriu spill.
3, cume oliu pompa manuale hè insufficiente, u bisognu di unisce à a pompa deve esse cumplettamente filtrata dopu à l 'oliu hydraulic N32 # à travaglià.
4, pompa elettrica, per piacè riferite à u manuale d'istruzzioni di a pompa elettrica.
5, u pesu di u centru di gravità à sceglie un moderatu, scelta raghjone di u focu di u jack ilettricu, u fondu à esse padded, mentri pigghiannu in contu i cundizioni di terra duru è duru, sia à pad u legnu duru, pusatu liscia , per evità l'abbassamento o l'inclinazione di carica.
6, jack ilettricu risusciterà dopu à uggetti pisanti, deve esse sustegnu puntuale cù uggetti pisanti fermamente sustegnu, pruibisce l 'usu di jack elettricu cum'è sustegnu.(Se avete bisognu di assai tempu per sustene u pesu pesu, per piacè aduprate un jack autobloccante YZL)
7, in più di u piazzamentu currettu di jack ultra-high pressure, l 'usu di valvola diverter multi-testa, è a carica di ogni jack ilettricu deve esse equilibratu, attenti à mantene a vitezza di sincronizazione.Hè ancu necessariu di cunsiderà a pussibilità di subsidenza per via di u pesu irregulare di a terra, per impediscenu l'elevazione di l'uggetti pisanti derivanti da u periculu.
8, l 'usu di u primu connettore rapidu pompa manuale cù u docking cima, è poi selezziunà u locu, a pompa oliu nant'à u viti oliu tightening, vi ponu travaglià.Per fà l'asta di pistone falà, a rota manuale di a pompa manuale in una direzzione antioraria ligeramente solta, u cilindru scaricatu, a barra di pistone hè gradualmente diminuita.Altrimenti falà troppu veloce serà periculosu.
9, a retraction hydraulic jack hydraulic LH, dopu à lifting, vi ponu caccià prestu, ma micca culligatu à u tubu à tirà u jack hydraulic LH.
10, l'utilizatori ùn deve micca aduprà più di u viaghju nominale, per ùn dannà u jack elettricu.
11, l 'usu di u prucessu deve evitari jack vibration severi.
12, micca adattatu per l'acidu è l'alkali, l'usu di u locu di travagliu di gas corrosive.
13, l'utilizatori deve esse basatu annantu à l'usu di l'ispezione regulare è di mantenimentu.I jacks idraulichi sò largamente usati in mantenimentu di l'energia, mantenimentu di ponti, sollevamentu pesante, pila di pressione statica, stabilimentu di fundazione, custruzzione di ponti è navi, in particulare in a custruzzione di l'autostrada è l'ajustamentu meccanicu, a demolizione di l'equipaggiu è cusì.


Tempu di post: 23-novembre-2019